FAQPro poskytovateleObjednávky

Jaké jsou platební možnosti rodičů?

Příspěvek lze po individuální dohodě obou stran a stanovení postupu vyplácení a úhrady vyřešit například těmito způsoby:

  • Platbu za Aktivitu rodič ještě neuhradil: Po předešlé dohodě s Vámi provede rodič platbu za Aktivitu sníženou o výši přiděleného a potvrzeného Příspěvku (- 600 Kč).
  • Platbu za Aktivitu (kroužek/kurzovné) rodič již uhradil: – Příspěvek vyplatíte v hotovosti s daňovým dokladem rodiči zpět při nástupu na Aktivitu. – Příspěvek vyplatíte převodem z Vašeho účtu na účet rodiče.

Další otázky na téma Objednávky

Kdy dostanu proplacené Příspěvky od rodičů?

Operátor systému na základě smluvní spolupráce s MČ Praha 5 a MČ Praha 6 garantuje proplacení všech realizovaných transakcí za daný kalendářní měsíc nejpozději do 14 dní po jeho ukončení, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet, který poskytovatel uvedl ve své registraci. Podmínkou proplacení je potvrzení realizované transakce ze strany poskytovatele (viz. bod Musím došlou objednávku potvrzovat?)

Jako podklad k proplacení slouží výpis všech realizovaných a poskytovatelem potvrzených transakcí evidovaných v daném měsíci v uživatelském profilu poskytovatele. Poskytovateli bude ve lhůtě do 5 pracovních dní v následujícím měsíci nahrán na jeho profil v administraci účtu dokument „VYÚČTOVÁNÍ – Daňový doklad“, který bude obsahovat celkovou částku proplacených Příspěvků za uplynulý měsíc. Současně bude na jeho profil nahrán dokument (Excel) s přehledem všech autorizovaných Příspěvků za stejné období.

Musím došlou objednávku potvrzovat?

Ano, pro dokončení celého procesu je třeba přijetí této transakce potvrdit. Dá se to udělat dvěma způsoby: v administraci Vašeho účtu v sekci transakce kliknutím na tlačítko „Potvrdit“ nebo proklikem na link obsažený přímo v e-mailu potvrzujícím objednávku. Po tomto potvrzení objednávky se její status změní na „Dokončena“. Pouze takto potvrzené objednávky se statusem „Dokončena“ budou následně proplaceny.

Jak probíhá objednání Aktivity?

Systém Aktivní město neslouží k objednání volnočasové nebo pravidelní sportovní Aktivity. Uživatelé jsou instruování, že účast každého dítěte je potřeba s organizátorem Aktivity dojednat napřímo. Může si Vás v přehledu nabízených Aktivit „vyhlédnout“, ale přihlášku s veškerými náležitostmi a požadavky je třeba řešit přímo s Vámi. Při komunikaci uvede, že část nákladů (např. 600,- Kč) budete hradit přes Aktivní město. O tuto částku mu ponížíte výslednou platbu. Pokud rodič již platbu za Aktivitu uhradil v plné výši, zkuste se podívat na bod Jaké jsou platební možnosti rodičů?

Teprve pak v detailu Vaší Aktivity uplatní svůj Příspěvek. Tím se jeho Příspěvek převede ve formě elektronických bodů na Váš účet. Zároveň Vám přijde zpráva s potvrzením platby a všechny údaje se zobrazí ve Vašem profilu (administraci).

Objednávku je nutné v administraci potvrdit a tím Vám bude Příspěvek v následujícím zúčtovacím období proplacen. Viz další bod níže: Musím došlou objednávku potvrzovat?