FAQPro poskytovateleAdministrace

Jak vstupuji do administrace svého účtu?

Do administrace vstoupíte na admin.aktivnimesto.cz, pro přihlášení použijte Váš e-mail a heslo, které jste obdrželi po registraci. V administraci můžete editovat Vaše údaje (logo, název, kontakty atd.), údaje o pobočkách a podobně. Některé položky (IČ, bankovní účet apod.) lze upravit pouze po dohodě s Up ČR na základě písemné žádosti.

Primárně ale v administraci máte možnost spravovat nabídku Vašich Aktivit (kroužků, kurzů, sportovních oddílů). Naleznete zde jejich přehled, který můžete editovat a případně přidávat další položky. Každou Aktivitu potom můžete přiřadit k Příspěvku, který nabízí některá ze zapojených radnic svým občanům. Tím zajistíte, že Vaše Aktivita se bude příjemcům Příspěvku nabízet a že svůj Příspěvek mohou na tuto Aktivitu použít.

K dispozici je rovněž přehled transakcí (objednávek) provedených uživateli systému. Každá transakce (tj. každý řádek) představuje jednu objednávku / nákup Aktivity, například jedné Vámi nabízené sportovní Aktivity na konkrétní datum pro konkrétního příjemce.

Součástí administrace je dále sekce Dokumenty, kde naleznete podrobný manuál a další podklady. Rovněž zde můžete vytvářet další přístupy do administrace vázané na jednotlivé pobočky v případě, že jich máte víc a starají se o ně různé osoby.

Další otázky na téma Administrace

Máte vytvořenou Aktivitu, přiřazenou k Příspěvku a přesto se nezobrazuje uživatelům?

Zkontrolujte si v administraci stav Vaší Aktivity. Najdete ho v administraci v sekci: Přiřazené Aktivity. Stav Vaší Aktivity může být: – neschválená – schválená – zamítnutá. Pokud se Vaše Aktivita nachází ve stavu neschválená, je to z důvodu, že radnice zařazení Váši Aktivity zatím neposoudila. O stavu schválení nebo zamítnutí Aktivity radnicí, budete informovaní prostřednictvím e-mailu.

Důvodem zamítnuti může být například nesplnění podmínek programu tím, že volnočasová Aktivita není pravidelnou sportovní Aktivitou dle podmínek radnice Prahy 5. V případě schválení bude Aktivita viditelná pro všechny uživatelé dané městské části a uživatel si Aktivitu má možnost objednat.

Nemůžete se přihlásit do účtu?

Zkontrolujte si, zda používáte správné přihlašovací údaje, které jste obdrželi v e-mailu o registraci. Dejte pozor na velká a malá písmena. Pokud se přesto nemůžete do administrace svého účtu přihlásit, napište nám e-mail na [email protected]. Žádost napište z e-mailu, který jste uvedli při registraci do systému.

Zapomněli jste login nebo heslo?

Jako login použijte e-mail zadaný při registraci. V případě zapomenutého hesla si můžete na tento e-mail nechat zaslat zprávu s proklikem na jeho obnovení. Stránku pro obnovu hesla najdete zde.

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, kontaktujte nás prosím emailem na [email protected] nebo telefonicky na zákaznickou linku +420 241 043 230. Do emailu napište IČO, pod kterým jste se registrovali my situaci prověříme. Na email, který máte uvedený v registraci, Vám poté bude opět odeslán odkaz na změnu hesla.