FAQPro občanyOvěření

Jak poznám, jestli mám ověřený účet?

Po provedení ověření Vám pošleme e-mail s výsledkem a rovněž se Vám v rámci horní navigační lišty zobrazí notifikace (to je ten zvoneček nahoře). Stav Vašeho účtu a účtu Vašich dětí můžete kdykoliv zkontrolovat po přihlášení na kartě Osobní údaje.

Další otázky na téma Ověření

Došlo mi vyrozumění o zamítnutí, co dělat?

Důvodem je skutečnost, že se nepodařilo zadané údaje ověřit vůči registru obyvatel. Jednou z příčin může být chyba ve Vámi poskytnutých údajích v rámci registrace. Žadatelé leckdy nevědomky udělají překlep ve jméně nebo datu narození, zadaná adresa trvalého pobytu také nemusí korespondovat s údaji o osobách vedených v registru obyvatel.

Ujistěte se v administraci vašeho účtu, že Vámi vyplněné údaje jsou správné. Pokud v nich objevíte chybu, opravte je. Nebo nám zavolejte na zákaznickou linku +420 241 043 230 a my se pokusíme zjistit, v čem jiném může být problém.

Co je ověření?

Abyste mohli žádat o příspěvek a objednávat aktivity, je potřeba mít ověřený účet. K ověření dochází po registraci, provádí ho radnice výchozího Aktivního města vůči registru obyvatel a zabere zpravidla 3-5 pracovních dnů. Ověřují se jak Vaše údaje, tak zadané údaje o Vašich dětech. O výsledku Vás vyrozumíme mailem a rovněž notifikací, to je ten zvoneček v rámci horního menu.